יום שלישי, 12 באוגוסט 2014

מה עוד חשוב ללקוחות שלכם חוץ מ"הכי מהיר" או "הכי זול"?

הטכנולוגיה עסוקה כל הזמן בלהפוך את השגרה שלנו ליותר יעילה.
לעשות דברים יותר מהר, לקצר תהליכים, לקצר מרחקים...
ככה התרגלנו גם לתכנן את הנסיעות או המסע הרגלי שלנו ברחבי העיר – מה הדרך הכי קצרה מ-X ל-Y.
אבל אנחנו בני אדם לא מכונות, לא תמיד אנחנו צריכים ולא תמיד רוצים לבחור באופציה מסוימת רק כי היא יותר "יעילה".

זה בדיוק מה שהאלגוריתם החדש של יאהו מתוכנת לעשות. הוא מוצא עבורכם לא את הדרך הכי מהירה בהכרח ממקום למקום, אלא את הדרך הכי יפה.
איך הוא עושה את זה? את הפרטים הטכנים אתם יכולים לקרוא כאן.

למה זה חשוב?
כי עם כל הטירוף של האפליקציות, הגאדג'טים, הטכנולוגיה, המדע, הקידמה, הסטארט-אפים, האקזיטים והאספרסו-כפול, צריך לעצור רגע ולשאול: חוץ מ"הכי מהיר", "הכי חזק", "הכי יעיל", "הכי קרוב", "הכי קצר", איזה אלמנטים חשובים לא פחות יש ללקוחות שלכם שאתם יכולים לספק להם?
איזה עוד ערך (חדש) אתם יכולים לתת להם (בעזרת טכנולוגיה או לא).

דוגמאות:
בנקים - יש לקוחות שמעניין אותם לא רק איפה הסניף/בנקט הכי קרוב, אלא איפה הסניף/בנקט הכי קרוב עם חניה       
חינם/בשפע.

בתי קולנוע - חלק מהלקוחות שלכם לא מחפשים סרט ספציפי, אלא סרט עכשיו. תנו להם כלי לחיפוש מתאים.

מותגי יין - רבים מהצרכנים שלכם לא מבינים בכלל ביין ולכן "טעם", "עפיצות" וכו' לא מדברים אליהם, יותר חשוב להם להראות מביני עניין. תנו להם טיפים/כלים שיהפכו אותם לכאלה.

חברות תעופה - כל החבר'ה שטסים לבד לטיול אחרי הצבא בצד השני של העולם? ישמחו מאוד אם יהיה להם עם מי לדבר ב-10 שעות הטיסה הקרובות. צרו פלטפורמה לחבר בין אנשי שהולכים לטוס לאותו יעד.


http://www.technologyreview.com/sites/default/files/images/Beautiful%20cities.png

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה