יום שלישי, 18 בפברואר 2014

הגאדג'ט שישמור לכם על האופניים מפני גנבות

תושבי תל אביב מכירים היטב את מכת גניבות האופניים, אבל לא רק הם. נכון, לא מדובר בפריט הכי יקר שלנו, אבל כשאתה מגלה שהם נעלמו, זה מכעיס נורא. נראה שלא משנה איזה שרשרת ומנעול נשים, הם לא יצילחו לעמוד בפני הגנבים הנחושים.
fullView

בחור בשם דניס סיגל יצר את הגאדג'ט הבא כחלק מעבודת סיום בלימודי התואר הראשון שלו, והוא מקווה שהוא יצליח לפתור לפחות חלקית, את בעיית הגנבות.
ה-RFID Bikealarm כשמה כן היא, אזעקת אופניים מבוססת RFID (תיוג אלקטרוני באמצעות גלי רדיו). היא מתחברת לאופניים מתחת לכסא (שם היא פחות בולטת) ומופעלת באמצעות תג RFID (שנבחר כדי להוריד את העלויות לעומת שימוש ב-Bluetooth) שנמצא על מחזיק המפתחות שלכם. מרגע שהפעלתם אותה היא יודעת לזהות תנועה ולהשמיע אזעקה חזקה של 120 דציבלים, שבהחלט יכולה להרתיע גנבים פוטנציאלים. לפי דניס, המכשיר מסוגל להבחין בין רעידות טבעיות המתרחשות סביבו, לבין תנועה מוחשית ומשמעותית.
המכשיר ניתן לטעינה באמצעות כבל USB בתוך שעתיים, ומחזיק מעמד מספר ימים. הסטטוס הנוכחי של המכשיר הוא עדיין אב-טיפוס ובתהליכי פיתוח מתמשכים, אבל אנחנו בטח היינו שמחים לראות מוצר כזה מתגלגל לשוק בקרוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה